Angielski online kl. 3

 Z pozdrowieniami od Pani Asi :)




Bezpiecznych i słonecznych wakacji :)


19.06.2020 r,



Klasa 3a i 3b
Pliki do słuchania   3.16   3.17     3.18

10.03.2020r.  klasa 3b

pliki do słuchania  3.10
10.06.2020 r. Klasa 3a
pliki do słuchania: 3.08    3.09

05.06.2020 r.   3a

03.06.2020 r.   KLASA 3A, 3B

Pliki do słuchania :  3.04     3.05

Dzień Dziecka


27 maja klasa 3a
pliki do słuchania  3.01   3.02
27.05.2020 r.  klasa 3a 

Pliki do słuchania: 2.48

20.05.2020 r.  Klasa 3a  (lekcja z 22.05.2020 r. poniżej) !!!


Topic: Story time -  Słuchanie historyjki
Zad 1
Powtórzmy słownictwo związane z hobby i dniami tygodnia.
Otwórz gry- wciśnij przycisk rozpocznij, połącz odpowiednio obrazki, baw się dobrze- have fun  !




Zad 2
Otwórzcie podręcznik na stronie 48, posłuchajcie nagrania .   2.42
Włączcie nagranie kolejny raz, zatrzymujcie je po każdym obrazku i spróbujecie powtórzyć każdą usłyszaną wypowiedź.
Ponownie odtwórz historyjkę i postaraj się odpowiedzieć na pytania:
Obrazek 1 : What day is it ?
Obrazek 2 : What does  Mickey do on Friday ?
Obrazek 3 : Do the girls do balet ?
Obrazek 4 : Is it Friday ?
Obrazek 5 : Does Mickey do balet ?

Zad 3
Wykonajcie zadanie z zeszytu ćwiczeń – strona 76
Zadanie 1 – rozwiąż krzyżówkę związaną z hobby
Zadanie 2 – odczytaj w jaki dzień tygodnia dziewczynka chodzi na karate

Zrobione zadanie proszę odesłać do nauczyciela.

Good luck ! Powodzenia !

22.05.2020 r.Klasa 3a




Plik mp3  2.47




15 maja 2020 r. klasa 3a
  pliki do słuchania  2.40              2.44  


13.05.2020 r.   Klasa 3a

Pliki do słuchania 
2,38              2,39

08.05.2020 r.  Klasa 3 


Lesson
Topic: Vocabulary practice.

Witam, moi drodzy dziś utrwalimy słownictwo z rozdziału 6 My hobbies.

Zadania 1, 2, 3



Zadanie 4


Watch, repeat and enjoy :)  Obejrzyj, powtórz i baw się dobrze :)


06.05.2020 r.   Klasa 3A


Zadanie 1
Obejrzyjcie filmik. Jakie hobby prezentuje pajączek Spike? Zatrzymujcie po każdym wyrażeniu
i powtarzajcie.



Zadanie 2
Otwórzcie podręcznik na stronie 45, posłuchajcie nagrania 2.35 
i wskażcie osoby, które wykonują dane hobby.

Zadanie 3
Wykonajcie zadania 3 i 4 z zeszytu ćwiczeń strona 43.

Zadanie 4
What about your hobby? What do you like doing in your free time? 
Opowiedz o swoim hobby, co lubisz robić w wolnym czasie? Napisz o tym w zeszycie używając słówek z rozdziału 6 My hobbies np.
I go swimming. I have music lesson.

Zadanie 5
Zagrajcie



Teraz coś dla rodziców




29.04.2020 r.



 Lesson

Topic: My hobby




Obejrzyjcie filmik




Zadanie 1
Otwórzcie podręcznik na stronie 44. 

Poznajecie Pana Fredricksena i Russela?




Posłuchajcie nagrania  2.32



Zadanie 2
Spójrzcie na obrazki przedstawiające dane hobby, które  znajdują się na dole strony. Posłuchajcie nagrania ,2.33 powtarzajcie wyrażenia.




Zadanie 3
Otwórzcie zeszyt ćwiczeń na stronie 42, wykonajcie zadanie 1 i 2



24 - 27. 04.2020 r.


Lesson
Topic: Vocabulary practice – powtórzenie poznanego słownictwa.

Zadanie 1
Tell the time.

https://www.anglomaniacy.pl/timeQuiz.htm


Zadanie 2
What time is is?


Zadanie 3
Daily routines





22 .04.2020 r.


Lesson
Topic: Talking about daily routine.

Zadanie 1
Otwórzcie podręcznik na stronie 41, przeczytajcie co o swoim dniu mówi chłopiec o imieniu Alex.
Czy teksty w chmurkach zgadają się z obrazkami? Mówiąc YES/NO poprawcie błędne zdania.

Zadanie 2
Check yourself! Sprawdź się!




Zadanie 3
Wykonajcie zadania z zeszytu ćwiczeń  - strona 39

·         zadanie 11 – uzupełnij zdania zgodnie z informacjami podanymi w terminarzu

·         zadanie 12 – uzupełnij dialog wyrazami z ramki



Zadanie 4 DLA CHĘTNYCH


Wykonaj zadania z Karty pracy – Powtórz i zapamiętaj (strona 6 )



17.04.2020 r. kl.3a   20.04.2020 r. kl. 3b

Dziś utrwalimy słownictwo związane z czynnościami życia codziennego oraz poćwiczymy jak zapytać o godzinę i jak odpowiedzieć na takie pytanie. 



Zapiszcie do zeszytu:

Lesson

Topic: My day – Extra Adventure.



Are you ready? Gotowi?



Zadanie 1
Oglądnijcie filmiki, powtarzajcie nazwy czynności.






Zadanie 2


Let’s sing. Z tą piosenką przypomnicie sobie, jak zapytać o godzinę oraz jak odpowiedzieć.


Zadanie 3
Sprawdźcie, czy pamiętacie, jak odpowiadać na pytanie What time is it?

poćwicz


Zadanie 4
Otwórzcie zeszyt ćwiczeń na stronie 75, zróbcie zadanie 1 i 2.

 Poproście rodzica lub starsze rodzeństwo o zrobienie zdjęcia tej strony i odesłania jej na mój adres mailowy joannaczernia2020@gmail.com



15.04.2020 r.


Temat: Story time -  Słuchanie historyjki.

Otwórzcie podręcznik na stronie 40. 
Posłuchajcie nagrania 2.27  MP3  2.27
Włączcie nagranie kolejny raz, zatrzymujcie je po każdym obrazku i
spróbujecie powtórzyć każdą usłyszaną wypowiedź.
Następnie wykonajcie zadanie 9 i 10  z zeszytu ćwiczeń strona 38.


08.04.2020 r.


Zapiszcie do zeszytu:
Lesson
Topic: Easter time

Słownictwo z dzisiejszej lekcji
Easter Vocabulary
Easter – Wielkanoc
Easter egg – pisanka
Egg hunt – poszukiwanie jajek (zabawa dla dzieci)
chocolate egg – czekoladowe jajko
Easter Bunny – zajączek wielkanocny 
Easter Chick – kurczątko
Easter Lamb - Baranek Wielkanocny 
basket – koszyk 


Zadanie 1.
Zobaczcie jak świnka Peppa szuka jajek ukrytych przez króliczka wielkanocnego.



Zadanie 2.
Narysujcie w zeszycie Easter egg.

Zadanie 3.
Posłuchajcie piosenki o króliczku. Spróbujcie zaśpiewać.



Zadanie 4
Ułóżcie wyrazy z podanych liter.


Zadanie 5
Zagrajcie w memory.

memory


06.04.2020 r.

Napiszcie w zeszycie:

Lesson
Topic: Vocabulary practice.


ZADANIE 1

Obejrzyjcie filmik i powtarzajcie za nagraniem



 ZADANIE 2
Otwórzcie zeszyt ćwiczeń i zróbcie zadania ze strony 36 i 37.


Poproście rodzica lub starsze rodzeństwo o zrobienie zdjęcia tych stron i odesłania go na mój adres mailowy joannaczernia2020@gmail.com

ZADANIE 3       DLA CHĘTNYCH !!!!!!!!!
A może wymyślicie jakąś grę planszową, w której trzeba by określać czas oraz odgadywać codzienne czynności  i zagracie w nią z kimś z rodziny? A po powrocie do szkoły zagramy
w nią na lekcji? Powodzenia! Chętnie obejrzę zdjęcia Waszych planszówek, też możecie je przesłać na mój adres mailowy. 




1 kwietnia 2020 r.

Napiszcie w zeszycie:
Lesson
Topic: What time is it?

Obejrzyjcie filmiki i powtarzajcie za nagraniem (tam gdzie jest to możliwe odgadujcie sami).





Otwórzcie podręcznik na stronie 38. Przyjrzyjcie się zegarom w ćwiczeniu 7, posłuchajcie nagrania 2.23, następnie odczytajcie godziny samodzielnie.

W zadaniu 8 spróbujcie odczytać godzinę i dopasować ją do ilustracji. Posłuchajcie nagrania 2.24 i sprawdźcie czy dobrze zrobiliście zadanie

GOOD LUCK!!! POWODZENIA !!!

 Coś ekstra :)


Klasa 3

Poradnik dla rodziców.
Karty pracy dla dzieci.



pliki dźwięk do działu My day.  Klasa 3

Język angielski - klasa 3

Język angielski -klasa 2

Coś ekstra
2.44

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz