Bezpiecznych i słonecznych wakacji :)
19.06.2020 r,
Klasa 3a i 3b
10.03.2020r. klasa 3b
pliki do słuchania 3.10
10.06.2020 r. Klasa 3a
05.06.2020 r. 3a
03.06.2020 r. KLASA 3A, 3B
pliki do słuchania 3.01 3.02
Pliki do słuchania: 2.48
20.05.2020 r. Klasa 3a (lekcja z 22.05.2020 r. poniżej) !!!
Topic: Story time -
Słuchanie historyjki
Zad 1
Powtórzmy słownictwo związane z hobby i dniami tygodnia.
Otwórz
gry- wciśnij przycisk rozpocznij, połącz odpowiednio obrazki, baw się dobrze- have
fun !Powtórzmy słownictwo związane z hobby i dniami tygodnia.
Zad 2
Otwórzcie podręcznik na stronie 48, posłuchajcie nagrania . 2.42
Włączcie nagranie kolejny raz, zatrzymujcie je po każdym obrazku i spróbujecie powtórzyć każdą usłyszaną wypowiedź.
Ponownie odtwórz historyjkę i postaraj się odpowiedzieć na pytania:
Obrazek 1 : What day is it ?
Obrazek 2 : What does Mickey do on Friday ?
Obrazek 3 : Do the girls do balet ?
Obrazek 4 : Is it Friday ?
Obrazek 5 : Does Mickey do balet ?
Otwórzcie podręcznik na stronie 48, posłuchajcie nagrania . 2.42
Włączcie nagranie kolejny raz, zatrzymujcie je po każdym obrazku i spróbujecie powtórzyć każdą usłyszaną wypowiedź.
Ponownie odtwórz historyjkę i postaraj się odpowiedzieć na pytania:
Obrazek 1 : What day is it ?
Obrazek 2 : What does Mickey do on Friday ?
Obrazek 3 : Do the girls do balet ?
Obrazek 4 : Is it Friday ?
Obrazek 5 : Does Mickey do balet ?
Zad 3
Wykonajcie zadanie z zeszytu ćwiczeń – strona 76
Zadanie 1 – rozwiąż krzyżówkę związaną z hobby
Zadanie 2 – odczytaj w jaki dzień tygodnia dziewczynka chodzi na karate
Zrobione zadanie proszę odesłać do nauczyciela.
Good luck ! Powodzenia !
Wykonajcie zadanie z zeszytu ćwiczeń – strona 76
Zadanie 1 – rozwiąż krzyżówkę związaną z hobby
Zadanie 2 – odczytaj w jaki dzień tygodnia dziewczynka chodzi na karate
Zrobione zadanie proszę odesłać do nauczyciela.
Good luck ! Powodzenia !
22.05.2020 r.Klasa 3a
Plik mp3 2.47
13.05.2020 r. Klasa 3a
Pliki do słuchania
2,38 2,39
08.05.2020 r. Klasa 3
Lesson
Topic: Vocabulary practice.
Topic: Vocabulary practice.
Witam, moi drodzy dziś utrwalimy słownictwo z rozdziału 6 My hobbies.
Zadania 1, 2, 3
Zadania 1, 2, 3
Zadanie 4
Watch, repeat and enjoy :) Obejrzyj, powtórz i baw się dobrze :)
06.05.2020 r. Klasa 3A
Zadanie 1
Obejrzyjcie filmik. Jakie hobby prezentuje pajączek Spike? Zatrzymujcie po każdym wyrażeniu
i powtarzajcie.
Obejrzyjcie filmik. Jakie hobby prezentuje pajączek Spike? Zatrzymujcie po każdym wyrażeniu
i powtarzajcie.
Zadanie 2
Otwórzcie podręcznik na stronie 45, posłuchajcie nagrania 2.35
Otwórzcie podręcznik na stronie 45, posłuchajcie nagrania 2.35
i wskażcie
osoby, które wykonują dane hobby.
Zadanie 3
Wykonajcie zadania 3 i 4 z zeszytu ćwiczeń strona 43.
Wykonajcie zadania 3 i 4 z zeszytu ćwiczeń strona 43.
Zadanie 4
What about your hobby? What do you like doing in your free time?
What about your hobby? What do you like doing in your free time?
Opowiedz o
swoim hobby, co lubisz robić w wolnym czasie? Napisz o tym w zeszycie używając
słówek z rozdziału 6 My hobbies np.
I go swimming. I have music lesson.
I go swimming. I have music lesson.
Zadanie 5
Zagrajcie
Zagrajcie
Lesson
Topic: My hobby
Obejrzyjcie filmik
Zadanie 1
Otwórzcie podręcznik na stronie 44.
Otwórzcie podręcznik na stronie 44.
Poznajecie Pana Fredricksena i Russela?
Posłuchajcie nagrania 2.32
Zadanie 2
Spójrzcie na obrazki przedstawiające dane hobby, które znajdują się na dole strony. Posłuchajcie nagrania ,2.33 powtarzajcie wyrażenia.
Spójrzcie na obrazki przedstawiające dane hobby, które znajdują się na dole strony. Posłuchajcie nagrania ,2.33 powtarzajcie wyrażenia.
Zadanie 3
Otwórzcie zeszyt ćwiczeń na stronie 42, wykonajcie zadanie 1 i 2
Otwórzcie zeszyt ćwiczeń na stronie 42, wykonajcie zadanie 1 i 2
24 - 27. 04.2020 r.
Lesson
Topic: Vocabulary practice – powtórzenie poznanego
słownictwa.
Zadanie 1
Tell the time.
https://www.anglomaniacy.pl/timeQuiz.htm
Zadanie 2
What time is is?
Zadanie 3
Daily routines
22 .04.2020 r.
Lesson
Topic: Talking
about daily routine.
Zadanie 1
Otwórzcie podręcznik na stronie 41, przeczytajcie co o swoim
dniu mówi chłopiec o imieniu Alex.
Czy teksty w chmurkach zgadają się z obrazkami? Mówiąc YES/NO poprawcie błędne zdania.
Czy teksty w chmurkach zgadają się z obrazkami? Mówiąc YES/NO poprawcie błędne zdania.
Zadanie 2
Check yourself! Sprawdź się!
Zadanie 3
Wykonajcie zadania z zeszytu ćwiczeń - strona 39
Wykonajcie zadania z zeszytu ćwiczeń - strona 39
·
zadanie 11 – uzupełnij zdania zgodnie z
informacjami podanymi w terminarzu
·
zadanie 12 – uzupełnij dialog wyrazami z ramki
Zadanie 4 DLA CHĘTNYCH
Wykonaj zadania z Karty pracy – Powtórz i zapamiętaj (strona
6 )
17.04.2020 r. kl.3a 20.04.2020 r. kl. 3b
Dziś utrwalimy słownictwo związane z
czynnościami życia codziennego oraz poćwiczymy jak zapytać o godzinę i jak odpowiedzieć
na takie pytanie.
Zapiszcie do zeszytu:
Lesson
Topic: My day – Extra Adventure.
Are you ready? Gotowi?
Zadanie 1
Oglądnijcie filmiki,
powtarzajcie nazwy czynności.
Zadanie 2
Let’s sing. Z tą piosenką
przypomnicie sobie, jak zapytać o godzinę oraz jak odpowiedzieć.
Zadanie 3
Sprawdźcie, czy pamiętacie, jak
odpowiadać na pytanie What time is it?
poćwicz
Zadanie 4
Otwórzcie zeszyt ćwiczeń na stronie 75, zróbcie
zadanie 1 i 2.
Poproście rodzica lub starsze
rodzeństwo o zrobienie zdjęcia tej strony i odesłania jej na mój adres mailowy
joannaczernia2020@gmail.com
15.04.2020 r.
Temat: Story time - Słuchanie historyjki.
Otwórzcie podręcznik na stronie 40.
Posłuchajcie nagrania 2.27 MP3 2.27
Włączcie nagranie kolejny raz, zatrzymujcie je po każdym obrazku i
spróbujecie powtórzyć każdą usłyszaną wypowiedź.
Następnie wykonajcie zadanie 9 i 10 z zeszytu ćwiczeń strona 38.
08.04.2020 r.
Zapiszcie do
zeszytu:
Lesson
Topic: Easter time
Słownictwo z
dzisiejszej lekcji
Easter Vocabulary
Easter Vocabulary
Easter – Wielkanoc
Easter egg – pisanka
Egg hunt – poszukiwanie jajek (zabawa dla dzieci)
chocolate egg – czekoladowe jajko
Easter egg – pisanka
Egg hunt – poszukiwanie jajek (zabawa dla dzieci)
chocolate egg – czekoladowe jajko
Easter Bunny – zajączek wielkanocny
Easter Chick – kurczątko
Easter Lamb - Baranek Wielkanocny
basket – koszyk
Zadanie 1.
Zobaczcie jak świnka Peppa szuka jajek ukrytych przez króliczka wielkanocnego.
Zobaczcie jak świnka Peppa szuka jajek ukrytych przez króliczka wielkanocnego.
Zadanie 2.
Narysujcie w zeszycie Easter egg.
Narysujcie w zeszycie Easter egg.
Zadanie 3.
Posłuchajcie
piosenki o króliczku. Spróbujcie zaśpiewać.
Zadanie 4
Ułóżcie wyrazy
z podanych liter.
Zadanie 5
Zagrajcie w
memory.
memory
06.04.2020 r.
Napiszcie w zeszycie:
Lesson
Topic: Vocabulary practice.
ZADANIE 1
Obejrzyjcie filmik i powtarzajcie za nagraniem
Otwórzcie zeszyt ćwiczeń i zróbcie zadania ze strony 36 i 37.
Poproście rodzica lub starsze rodzeństwo o zrobienie
zdjęcia tych stron i odesłania go na mój adres mailowy
joannaczernia2020@gmail.com
ZADANIE 3 DLA CHĘTNYCH !!!!!!!!!
A może wymyślicie jakąś grę planszową, w której trzeba by określać czas
oraz odgadywać codzienne czynności i
zagracie w nią z kimś z rodziny? A po powrocie do szkoły zagramy
w nią na lekcji? Powodzenia! Chętnie obejrzę zdjęcia Waszych planszówek, też możecie je przesłać na mój adres mailowy.
w nią na lekcji? Powodzenia! Chętnie obejrzę zdjęcia Waszych planszówek, też możecie je przesłać na mój adres mailowy.
1 kwietnia 2020 r.
Napiszcie w zeszycie:
Lesson
Topic: What time is it?
Obejrzyjcie filmiki i powtarzajcie za nagraniem (tam gdzie
jest to możliwe odgadujcie sami).
Otwórzcie podręcznik na stronie 38. Przyjrzyjcie się zegarom
w ćwiczeniu 7, posłuchajcie nagrania 2.23, następnie odczytajcie godziny
samodzielnie.
W zadaniu 8 spróbujcie odczytać godzinę i dopasować ją do
ilustracji. Posłuchajcie nagrania 2.24 i sprawdźcie czy dobrze zrobiliście
zadanie
GOOD LUCK!!! POWODZENIA !!!
Coś ekstra :)
Klasa 3
Poradnik dla rodziców.
Karty pracy dla dzieci.
pliki dźwięk do działu My day. Klasa 3
Język angielski - klasa 3
Język angielski -klasa 2
Coś ekstra2.44
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz